Проблеми виходу українських підприємств на європейський ринок

Loading...
Thumbnail Image

Date

2010

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

На прикладі споживчих та промислових ринків автори окреслюють основні напрями маркетингового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності українських підприємств і організацій на європейському ринку: забезпечення необхідного співвідношення «ціна-ринок»; створення інтегрованої системи комунікацій з ринком; запровадження концепції партнерського маркетингу з учасниками ринку, формування корпоративної культури і системи менеджменту. Автори досліджують маркетингові проблеми на прикладі аналізу конкретних економічних ситуацій у різних галузях промисловості України. On the example of consumer and industrial markets authors define basic directions of the marketing providing of foreign economic activity of Ukrainian enterprises and organizations at the European market: providing of the proper correlation «price-quality»; creation of integrated system of communications with market; introduction of concept of partnership marketing with participants of market, forming of corporate culture and management system. Authors examine marketing challenges on the example of analysis of concrete economic situations in different industries.

Description

Keywords

споживчий і промисловий ринок, зовнішньоекономічна діяльність, співвідношення «ціна–якість», партнерський маркетинг, європейський ринок, consumer and industrial markets, foreign economic activity, correlation «pricequality», partnership marketing, European market

Citation

Чухрай Н. І. Проблеми виходу українських підприємств на європейський ринок / Н. І. Чухрай, Л. Є. Сухомлин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 90–94. – Бібліографія: 11 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By