Электронные учебные издания, основанные на концепт-картах
Loading...
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Електронні навчальні видання мають, як правило, гіпертекстову структуру. При цьому важливо зберігати зв’язність та логіку подання навчального матеріалу. Для досягнення цієї мети в роботі пропонується
застосування багаторівневих концепт-карт, за допомогою яких візуалізується структура матеріалу, що вивчається, а також інтегруються тематичні ресурси. Приклади виконано в системі IHMC CmapTools. Electronic educational editions are usually of a hypertext structure. Herewith, it is important to preserve both representation connectivity and logic of the educational material. For this purpose the multilayered concept-maps usage is proposed. The visualization of the educational material structure and the integration of educational resources can be done by means of these maps. All examples in paper are made by means of IHMC CmapTools.
Description
Keywords
гіпертекст, візуалізація, концепт-карти, структура навчального матеріалу, hypertext, visualization, concept-maps, educational material structure
Citation
Водолаженко Александр. Электронные учебные издания, основанные на концепт-картах / Александр Водолаженко, Евгения Сизоненко // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 4-ої Науково-практичної конференції, 20–22 листопада 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 170–174. – Библиография: 5 названий.