Статистичний аналіз системи тестових завдання для поточного контролю навчальної діяльності студентів при вивченні курсу фізики
Loading...
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
В роботі представлені результати статистичного аналізу результатів поточного контролю навчальних осягнень студентів на основі Item Response Theory. Одержані результати використані для удосконалення системи тестових завдань. The Item Response Theory was used for statistical analysis of tests results of current control of the students knowledge and for improvment of the system of test tasks.
Description
Keywords
тестування, тестові завдання, рівень складності завдань, testing, test questions, level of task difficalty
Citation
Подласов С. Статистичний аналіз системи тестових завдання для поточного контролю навчальної діяльності студентів при вивченні курсу фізики / Сергій Подласов // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 4-ої Науково-практичної конференції, 20–22 листопада 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 199–204. – Бібліографія: 3 назви.