Статистичний аналіз системи тестових завдання для поточного контролю навчальної діяльності студентів при вивченні курсу фізики

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

В роботі представлені результати статистичного аналізу результатів поточного контролю навчальних осягнень студентів на основі Item Response Theory. Одержані результати використані для удосконалення системи тестових завдань. The Item Response Theory was used for statistical analysis of tests results of current control of the students knowledge and for improvment of the system of test tasks.

Description

Keywords

тестування, тестові завдання, рівень складності завдань, testing, test questions, level of task difficalty

Citation

Подласов С. Статистичний аналіз системи тестових завдання для поточного контролю навчальної діяльності студентів при вивченні курсу фізики / Сергій Подласов // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 4-ої Науково-практичної конференції, 20–22 листопада 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 199–204. – Бібліографія: 3 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By