Морфологічні засоби в мовленні реклами
Loading...
Date
2011
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Описано морфологічні засоби, які вживають у текстах реклами, а саме: ключові слова, що виражені різними частинами мови; особові займенники; наказовий спосіб дієслів. На прикладах показано, як певні морфологічні
форми увиразнюють основну думку висловлювання, урізноманітнюють текст реклами, підкреслюють ввічливе ставлення до адресата.
Description
Keywords
іменник, прикметник, дієслово, прислівник, займенник, наказовий спосіб дієслів
Citation
Шмілик І. Морфологічні засоби в мовленні реклами / Ірина Шмілик // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IIІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 118–119. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 5 назв.