Формування іміджу держав за допомогою соціальних мереж
Loading...
Date
2011
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
У статті проаналізовано значення формування іміджу для держави. Для формування іміджу держави можна використовувати різні методи і способи. У світі все більше і більше грошей витрачають на імідж, частина яких йде на розкручування і просування "брендів" за
допомогою соціальних медіа. Відображення діяльності держави завдяки соціальним мережам в Інтернеті є одним з можливих яскравих інструментів, який може донести до суспільства особливості державного врядування. Також у статті показанні і пояснені методи, які допоможуть сформувати цілісний підхід для кращого формування іміджу держави за допомогою соціальних мереж.
Description
Keywords
імідж держави, формування іміджу, реклама, соціальні мережі, Facebook, Twitter, Вконтакте
Citation
Хітреня Н. Формування іміджу держав за допомогою соціальних мереж / Назар Хітреня // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IIІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 222–223. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 5 назв.