Бюджетування витрат в системі “фінансовий менеджмент – маркетинг” промислового підприємства
Loading...
Date
2010
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Ідентифіковано сутність маркетингових витрат та підходи до оцінювання їх ефективності.
Розглянуто маркетингові витрати з позиції маркетингових інвестицій. Структуровано етапи
бюджетування маркетингових інвестицій. Розроблено карту позиціонування маркетингових
заходів досліджуваного підприємства за рентабельністю інвестицій. Essence of marketing’s costs and evaluation of their efficiency are identified. Marketing costs from position of marketing investments are considered. The stages of marketing investments budgeting are investigated. The card of positioning marketing measures of the studied enterprise is developed after profitability of investments.
Description
Keywords
маркетингові витрати, маркетингові інвестиції, ефективність маркетингових витрат, рентабельність маркетингових інвестицій, marketing costs, marketing investments, marketing effectiveness, ROMI, return on marketing investment
Citation
Мавріна А. О. Бюджетування витрат в системі “фінансовий менеджмент – маркетинг” промислового підприємства / А. О. Мавріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 376–381. – Бібліографія: 5 назв.