Комерціалізація нових знань, як стратегічний шлях підвищення конкурентоспроможності України та регіону
Loading...
Date
2010
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Досліджено відносини між комерціалізацією знань та стратегією інноваційного розвитку економіки України. Обґрунтовано передумови та ідентифіковано чинники формування ефективної
національної інноваційної системи, очікувані наслідки та окреслено стратегічні завдання інноваційного розвитку регіонів. It is investigational relations between commercialization of knowledges and strategy of innovative development of economy of Ukraine. Grounded pre-conditions and the factors of forming of the effective
national innovative system are identified, expected consequences and outlined strategic tasks of innovative development of regions.
Description
Keywords
комерціалізація знань, інноваційний розвиток, стратегічні завдання, commercialization of knowledges, innovative development, strategic tasks
Citation
Кубів С. І. Комерціалізація нових знань, як стратегічний шлях підвищення конкурентоспроможності України та регіону / С. І. Кубів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 347–349. – Бібліографія: 10 назв.