The consumer’s private space: a marketing view
Loading...
Files
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
The increased employment of the internet, extended processing of the consumers’ personal data, and rather unclear definition of the personal data content have intensified the discussion about how to approach the consumer’s private space. Paper presents a view of the consumer’s private space content based on the results of the survey conducted on a sample including Romanian consumers.
Description
Keywords
privacy, personal data, consumer’s private space, direct marketing, Romania
Citation
Vegheş C. The consumer’s private space: a marketing view / Călin Vegheş, Ioana Cecilia Popescu, Diana Dugulan // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 20–22. – Bibliography: 7 titles.