Запити до маркетингової інформації як твердження формальної логіки

Loading...
Thumbnail Image

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Database queries are treated as statements of formal logic. Approaches to improve the teaching of information systems in marketing are offered.

Description

Keywords

інформація, маркетинг, бази та сховища даних, SQL-запити, формальна логіка

Citation

Завада О. Запити до маркетингової інформації як твердження формальної логіки / Олександр Завада // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 200–201. – Бібліографія: 5 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By