Запити до маркетингової інформації як твердження формальної логіки
Loading...
Date
2013
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Database queries are treated as statements of formal logic. Approaches to improve the teaching of information systems in marketing are offered.
Description
Keywords
інформація, маркетинг, бази та сховища даних, SQL-запити, формальна логіка
Citation
Завада О. Запити до маркетингової інформації як твердження формальної логіки / Олександр Завада // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 200–201. – Бібліографія: 5 назв.