Особливості реклами наукових заходів у системі World Wide Web
Loading...
Date
2013
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
We consider the modern methods of online advertising as well as the peculiarities
of applying these methods to academic event marketing.
Description
Keywords
WWW, реклама, онлайн реклама, івент маркетинг, контекстна реклама, позиціонування веб-сайтів, соціальні мережі
Citation
Березко О. Особливості реклами наукових заходів у системі World Wide Web / Олександр Березко, Христина Зуб // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 246–247. – Бібліографія: 4 назви.