Інформативна популяризація архітектури як змістово-просторова складова підвищення атрактивності малого міста

Loading...
Thumbnail Image

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Розглянуто питання реклами і популяризації архітектурного простору. Запропоновано класифікацію видів популяризації архітектури і розкрито проблему взаємодії архітектури з рекламно-інформативними елементами. The paper deals with questions of advertisement and popularization of architectural space. It is proposed the classi fication of the arts of the popularization of architecture and opened the problem of the co-operation of the architecture and of the advertisement-informational elements.

Description

Keywords

архітектурна атрактивність, мале місто, популяризація архітектурного простору, architectural attractivity, small towns, popularization of architectural space

Citation

Дида О. А. Інформативна популяризація архітектури як змістово-просторова складова підвищення атрактивності малого міста / О. А. Дида // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 757 : Архітектура. – С. 47–53. – Бібліографія: 4 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By