Використання методу коерцитиметрії для ідентифікації напружено-деформованих станів корпусу судна

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Розглянуто можливість застосування методу коерцитиметрії для ідентифікації напружено-деформованих станів корпусу судна, який би ураховував невизначеність відносно миттєвого стану корпусу, вплив випадкових факторів, утому і старіння матеріалу суднових конструкцій. Проведено аналіз залежності коерцитивної сили і діючих напружень при статичному розтяганні плоских зразків конструкційних сталей, які найпоширеніші під час будування корпусів суден. Наведено результати вимірювання коерцитивної сили матеріалу суднових конструкцій під час експлуатації судна. In the article possibility of application of coercimetric method is considered for identification of the stress-strained states of hull, which would take into account a uncertainty in relation to the instantaneous state of hull, influence of casual factors, fatigue and senescence of material of ship constructions. The analysis of dependence of coercive force and operating stresses is carried out at static tension of flat standards of construction steels, which are most widespread at the construction of ship’s hull. The results of measuring of coercive force of material of ship constructions during maintenance of ship are presented.

Description

Keywords

міцність судна, напружено-деформований стан, неруйнівний контроль, метод коерцитиметрії, hull strength, stress-strained state, non-destructive control, coercimetric method

Citation

Завальнюк О. П. Використання методу коерцитиметрії для ідентифікації напружено-деформованих станів корпусу судна / О. П. Завальнюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 741 : Автоматика, вимірювання та керування. – С. 48–54. – Бібліографія: 8 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By