Когнітивні технології та їх особливості у менеджменті й маркетингу

Loading...
Thumbnail Image

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Когнітивні технології, такі як когнітивний менеджмент чи когнітивний маркетинг, є сучасним напрямом науки і практики. Такі технології передбачають особливі підходи до ухвалення управлінських рішень, маркетингових досліджень поведінки споживача тощо. Проаналізовано когнітивні технології загалом, а також когнітивний менеджмент та когнітивний маркетинг. Cognitive technologies such as cognitive management or cognitive marketing is modern science and practice direction. They meen using special ways for management decisions, market research of consumer’s behavior ets. The article contains analysis of the cognitive technologies as hole, the cognitive management and the cognitive marketing as well.

Description

Keywords

когнітивні технології, NBIC-конвергенція, когнітивний менеджмент, когнітивний маркетинг, поведінка споживача, соціальні комунікації, cognitive technologies, NBIC-convergation, cognitive management, cognitive marketing, consumer’s behaviour, social communications

Citation

Когнітивні технології та їх особливості у менеджменті й маркетингу / Й. Я. Хром’як, Ю. М. Слюсарчук, Л. Л. Цимбал, В. М. Цимбал // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2013. – № 767 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 75–82. – Бібліографія: 25 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By