Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємства
Loading...
Files
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Досліджено поняття «реклама» в сучасній науці, обґрунтовано важливість здійснення рекламної діяльності для підвищення конкурентоспроможності підприємства та запропоновано методику планування, оцінювання і контролювання витрат на
рекламу, використання якої дасть змогу підприємству оптимально сформувати бюджет
рекламної кампанії та досягти бажаної економічної ефективності рекламних заходів. In the article it is investigational concept «advertising» in modern science, grounded
importance of realization of publicity activity for the increase of competitiveness of enterprise and the method of planning, evaluation and control of charges is offered on advertising the use of which will enable to the enterprise optimum to form the budget of publicity campaign and to attain the desired economic efficiency of promotional purposes.
Description
Citation
Глібчук В. М. Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємства / В. М. Глібчук // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : [збірник наукових праць] / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 50-55. - (Вісник / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка" ; № 748). - Бібліографія: 12 назв.