Теоретичні та прикладні аспекти розроблення методики оцінювання ефективності маркетингу міста

Loading...
Thumbnail Image

Date

2009

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Здійснено аналіз існуючих підходів оцінювання інвестиційної привабливості міста. На підставі аналізу виокремлено різні групи методик, які відрізняються за критеріями оцінювання та методами обробки даних. Визначено переваги та недоліки цих методик та сформовано загальні вимоги, які необхідно враховувати під час розроблення методики оцінювання ефективності маркетингової діяльності на рівні міста. The analysis of existent approaches of evaluation of investment attractiveness of city is carried out in the article. On the basis of analysis the different groups of methods, which differ after the criteria of evaluation and methods of processing of data, are selected. Certainly advantages and lacks of these methods and general requirements are formed. This requirements must be taken into account at development of method of valuation of efficiency of marketing activity at the local level.

Description

Keywords

маркетинг міста, інвестиційна привабливість, оцінювання теорії, marketing of city, investment attractiveness, evaluation of territory

Citation

Глинський Н. Ю. Теоретичні та прикладні аспекти розроблення методики оцінювання ефективності маркетингу міста / Н. Ю. Глинський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 55–62. – Бібліографія: 18 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By