Обґрунтування нормативного значення рентабельності продукції для машинобудівних підприємств

Loading...
Thumbnail Image

Date

2009

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Обґрунтовано і введено в науковий обіг два методологічних поняття – адитивна і мультиплікативна схеми ціноутворення; доведено, що адитивна схема ціноутворення є найхарактернішою для машинобудівних підприємств; запропоновано систему константних показників для визначення ціни продукції і метод визначення нормативного значення рентабельності продукції з врахуванням специфіки машинобудівного виробництва. It is grounded and it is entered in the scientific appeal of two methodological notions – additive and multiplicative charts of pricing; it is led to, that the additive chart of pricing is most characteristic for machine-building enterprises; the system of constant indexes for determination of cost of products and method of determination of normative value of profitability of products is offered taking into account the specific of machine-building production.

Description

Keywords

ціна продукції, норма прибутку, рентабельність продукції, інвести-ційна норма прибутку, cost of products, norm of income, profitability of products, investment norm

Citation

Загорецька О. Я. Обґрунтування нормативного значення рентабельності продукції для машинобудівних підприємств / О. Я. Загорецька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 83–89. – Бібліографія: 5 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By