Зв’язок з клієнтом в електронних системах CRM як тренд маркетингово-логістичної діяльності

Loading...
Thumbnail Image

Date

2009

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”

Abstract

Проаналізовано сутність та основні завдання систем класу CRM (англ. – Customer Relationship Management). Ідентифіковано існуючі електронні системи CRM, а саме комунікаційної підтримки клієнта, автоматизації маркетингу і продажу. Описано сучасні інформаційні технології в системах CRM, які використовуються в маркетингово-логістичній діяльності підприємства. Essence and basic tasks of the systems the class of CRM (eng. – Customer Relationship Management) are analysed. The existent electronic systems of CRM are identified, namely of communication support of client, automation of marketing and sale. Modern information technologies in the systems of CRM, which are utillized in marketing-logistic activity of enterprise.are described.

Description

Keywords

побудова стосунків з клієнтами, комунікаційна підтримка клієнта, автоматизація маркетингу і продажу, електронне управління стосунками з клієнтами, construction of customer relations, of communication support of client, automation of marketing and sale, electronic customer relations management

Citation

Васєлевскі М. Зв’язок з клієнтом в електронних системах CRM як тренд маркетингово-логістичної діяльності / М. Васєлевскі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 236–243. – Бібліографія: 11 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By