Моделювання факторів якості освіти
Loading...
Date
2013
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Зроблено спробу концептуально формалізувати фактори навчального процесу та
оцінювання якості підготовки випускників вищих навчальних закладів. Такий підхід
може стати основою для розроблення математичних моделей системи управління якістю освіти. Введення кількісних характеристик якості випускників і створення функціональної залежності відносно кількісних і якісних змінних процесу управління дасть змогу вирішити проблему ефективного управління процесом навчання фахівців найвищої якості. It the article attempts the conceptual formalization of the learning factors and assessment of the graduates’ quality. The presented approach shall serve the basis for develop mathematical models in quality management system educational. Introduction the quantitative characteristics of graduate quality together with the determination of their functional dependences in relation to quantitative and qualitative variables of management process, shall
allow to solve the problem of education's effective management the highest quality
professionals.
Description
Keywords
якість освіти, управління процесом викладання, education quality, education management
Citation
Точинська Й. В. Моделювання факторів якості освіти / Й. В. Точинська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 778 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 334–341. – Бібліографія: 19 назв.