Інвестиційна стратегія – інструмент формування конкурентної переваги виноробних підприємств

Loading...
Thumbnail Image

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Розглянуто взаємозв’язок між створенням конкурентних переваг та інвестиційною стратегією. Досліджено процес формування інвестиційної стратегії виноробних підприємств. Запропоновано авторське бачення логічної схеми реалізації процесу формування інвестиційної стратегії виноробних підприємств, застосування якої дозволить даним суб’єктам господарювання у довгостроковій перспективі збільшити прибутковість і забезпечити зростання конкурентоспроможності. The relationship between the creation of competitive advantages and investment strategy is considered. The process of wineries investment strategy formation is studied. The author's logic circuit of wineries investment strategy formation and implementation process is offered, which will allow increasing enterprises profitability and competitiveness in the long run.

Description

Keywords

конкурентні переваги, інвестиційна стратегія, competitive advantages, investment strategy

Citation

Відоменко І. О. Інвестиційна стратегія – інструмент формування конкурентної переваги виноробних підприємств / І. О. Відоменко, К. О. Калугіна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 778 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 227–232. – Бібліографія: 6 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By