Аналіз та обґрунтування вибору методів дослідження інформаційного продукту

Loading...
Thumbnail Image

Date

2014

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Розглянуто методи дослідження інформаційного продукту, методи аналізу його показників, методи прогнозування майбутніх станів інформаційного продукту, окреслено основні складності, що виникають при цьому. The article deals with methods of research of an information product, methods of analysis of its performances, methods of forecasting future states of an information product, outlines the major complexities involved in this.

Description

Keywords

інформаційний продукт, інформаційні технології, веб-сайт, information product, information technology, web-site

Citation

Вовк О. Б. Аналіз та обґрунтування вибору методів дослідження інформаційного продукту / О. Б. Вовк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 783 : Інформаційні системи та мережі. – С. 293–302. – Бібліографія: 3 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By