Аналіз та обґрунтування вибору методів дослідження інформаційного продукту
Loading...
Date
2014
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Розглянуто методи дослідження інформаційного продукту, методи аналізу його показників, методи прогнозування майбутніх станів інформаційного продукту, окреслено основні складності, що виникають при цьому. The article deals with methods of research of an information product, methods of analysis of its performances, methods of forecasting future states of an information product, outlines the major complexities involved in this.
Description
Keywords
інформаційний продукт, інформаційні технології, веб-сайт, information product, information technology, web-site
Citation
Вовк О. Б. Аналіз та обґрунтування вибору методів дослідження інформаційного продукту / О. Б. Вовк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 783 : Інформаційні системи та мережі. – С. 293–302. – Бібліографія: 3 назви.