Структурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами

Loading...
Thumbnail Image

Date

2014

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Проаналізовано специфіку освітнього процесу осіб з особливими потребами в умовах інклюзії. Наведено аналіз освітніх завдань кожного з етапів здобуття освіти такими особами. Запропоновано структурну модель процесів інклюзивного навчання. The article analyzes the specifics of the educational process of persons with special needs in terms of inclusion. The educational tasks of each stage of such persons education was considered. A structural model of the inclusive education processes was proposed.

Description

Keywords

особа з особливими потребами, інклюзивна освіта, структурна модель, методологічні засади інклюзивного навчання, частково упорядкована множина, відношення строгого порядку, person with special needs, inclusive education, structural model, the methodological foundations of inclusive education, partially ordered set, strict order

Citation

Пасічник В. В. Структурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 805 : Інформаційні системи та мережі. – С. 180–195. – Бібліографія: 17 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By