Колективні ефекти при формуванні громадської думки в межах моделі Ізінга–Вайдліха

Loading...
Thumbnail Image

Date

2014

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

У межах моделі Ізінга–Вайдліха досліджено ступінь публічного визначення думок колективу відносно того чи іншого питання із врахуванням зовнішнього впливу партій чи засобів масової інформації на формування суспільної думки. Показано, що за зовнішнього впливу понад 10 % громадська думка переорієнтовується на протилежну, що корелює з результатами роботи з цієї тематики, отриманими на основі моделювання на суперкомп’ютерах. Within the framework of model of Ising–Vaydliha the degree of public determination of opinions of collective is described in relation to this or other issue taking into account external influence of parties or mass media on forming public opinion. It is shown that at external influence more than 10 % of the public opinion shifts to the opposite that correlates with the job performances on this subject, got on the basis of design on supercomputers.

Description

Keywords

модель Ізінга–Вайдліха, ступінь публічного визначення думок колективу (параметр порядку), параметр прихованої політичної позиції індивідуума, параметр тиску думки групи людей, параметр впливу внутрішньої переваги, вплив партій та засобів масової інформації на громадську думку, Ising–Vaydlih model, public determination degree of collective opinions (order parameter), the hidden political parameter of individual position, public opinion pressure parameter, internal advantage influence parameter, political parties and the media influence on public opinion

Citation

Пелещак Р. М. Колективні ефекти при формуванні громадської думки в межах моделі Ізінга–Вайдліха / Р. М. Пелещак, Н. В. Скотна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 805 : Інформаційні системи та мережі. – С. 339–344. – Бібліографія: 7 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By