Aspests of price formation in agricultural marketing

Loading...
Thumbnail Image

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Price of agricultural products on global market are compared. Factors, wich influences on global price, are setting. Phasis of price trends are identified . It is ground that level of influence production costs on price is 65-75% in cropp production and 80% in livestock. Directions on price formation in agriculture are identified.

Description

Keywords

agricultural marketing, price, costs of production, global market, agricultural market

Citation

Legeza D. Aspests of price formation in agricultural marketing / Legeza Dar’ya // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 176–177. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 6 titles.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By