The essence and peculiarities of the development of industrial marketing in Ukraine
Loading...
Date
2013
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
In article the nature and meaning of industrial marketing in market conditions are determined. The main
differences between consumer marketing of industrial marketing are systematized. Prerequisite for the development of industrial marketing in Ukraine are identified.
Description
Keywords
Industrial marketing, industrial market, consumer marketing, need, demand, marketing activities
Citation
Shkvyrya N. The essence and peculiarities of the development of industrial marketing in Ukraine / Natalya Shkvyrya // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 184–185. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 5 titles.