Corporative culture of higher educational establishment - means of identification in educational services market

Loading...
Thumbnail Image

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

The article deals with the necessity of corporative culture formation of higher educational establishments in conditions of educational services transfomation to the needs of market economy.

Description

Keywords

corporative culture, higher educational establishment, identification, corporative identity, values, standards of behavior, development strategy of higher educational establishment

Citation

Tarasiuk L. Corporative culture of higher educational establishment - means of identification in educational services market / Liudmyla Tarasiuk, Valerii Lishchyna // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 210–211. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 2 titles.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By