Corporative culture of higher educational establishment - means of identification in educational services market
Loading...
Date
2013
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
The article deals with the necessity of corporative culture formation of higher educational establishments in conditions of educational services transfomation to the needs of market economy.
Description
Keywords
corporative culture, higher educational establishment, identification, corporative identity, values, standards of behavior, development strategy of higher educational establishment
Citation
Tarasiuk L. Corporative culture of higher educational establishment - means of identification in educational services market / Liudmyla Tarasiuk, Valerii Lishchyna // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 210–211. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 2 titles.