Визначення критеріїв рівня сформованості професійно-етичних настановлень управлінців навчальними закладами
Loading...
Files
Date
2015
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Бадікова Н. О.
Abstract
Представлено результати дослідження, згідно якого були виділені критерії сформованості професійно-етичних настановлень управлінців навчальними закладами: спрямованість (співвідношення особистих, професійних та соціально-психологічних цінностей); полярність (конструктивність – деструктивність); усталеність; дієвість (готовність до дії).
Description
Keywords
Citation
Блохіна І. О. Визначення критеріїв рівня сформованості професійно-етичних настановлень управлінців навчальними закладами / Ірина Олександрівна Блохіна // Управління в освіті : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16–18 квітня 2015 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів, 2015. – С. 16–17. – Бібліографія: 1 назва.