Визначення критеріїв рівня сформованості професійно-етичних настановлень управлінців навчальними закладами

Loading...
Thumbnail Image

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Бадікова Н. О.

Abstract

Представлено результати дослідження, згідно якого були виділені критерії сформованості професійно-етичних настановлень управлінців навчальними закладами: спрямованість (співвідношення особистих, професійних та соціально-психологічних цінностей); полярність (конструктивність – деструктивність); усталеність; дієвість (готовність до дії).

Description

Keywords

Citation

Блохіна І. О. Визначення критеріїв рівня сформованості професійно-етичних настановлень управлінців навчальними закладами / Ірина Олександрівна Блохіна // Управління в освіті : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16–18 квітня 2015 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів, 2015. – С. 16–17. – Бібліографія: 1 назва.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By