Місце та роль класифікатора з асортименту в діяльності дистрибуційних компаній
Loading...
Files
Date
2007
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract
Розглянуто методи класифікації з асортименту, проведений аналіз з врахуванням
таких факторів, як час, необхідність та розвиток. На основі розгляду розроблено метод класифікації з асортименту для дистрибуторської компанії. In the articles considered methods of classification are on an assortment, an analysis is
conducted taking into account such factors as time, necessity and development. On the basis of
the conducted consideration the method of classification is developed on an assortment for a
distribyutornoy company.
Description
Keywords
Citation
Занько І. М. Місце та роль класифікатора з асортименту в діяльності дистрибуційних компаній / І. М. Занько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 605 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 79–83. – Бібліографія: 6 назв.