Usagяe of social media for sme’s marketing purposes on example of Poland

Loading...
Thumbnail Image

Date

2014

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Description

Keywords

Citation

Chmielecki M. Usagяe of social media for sme’s marketing purposes on example of Poland / Michał Chmielecki // Управління інноваційним процесом в Україні: налагодження взаємодії між учасниками : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, MIPU–2014, 22–23 травня 2014 р., Львів : до 170-річчя Національного університету «Львівська політехніка» та 70-річчя кафедри менеджменту організацій / Національний університет “Львівська політехніка”, Громадська академія наук, Республіка Польща, Львівська обласна рада, Львівська обласна державна адміністрація. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – P. 178. – Bibliography: 1 title.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By