Філософсько-правовий підхід до формування майбутнього спеціаліста

Loading...
Thumbnail Image

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

У полі зору аналізу сформульовано філософсько-правові сенси підготовки майбутніх фахівців, професійні знання яких відповідають європейським зразкам. Окреслено напрями філософського підходу до формування філософського світобачення своїх завдань викладачами, долучених до цього відповідального процесу. Сформовані професіограмні напрями їхньої діяльності. В поле зрения анализа формулируются философско-правовые сенсы подготовки будущих специалистов, профессиональные знания которых соответствуют европейским образцам. Обозначены направления философского подхода к формированию философского мировоззрения своих задач преподавателями, приобщенных к этому ответственному процессу. Сформированы профессиограмные направления их деятельности. In the analysis of formulated philosophical and legal meanings training future professionals, whose expertise meet European standards. Designated areas philosophical approach to the formation of the philosophical outlook of its tasks teachers attached to this important process. Formed profesiohramni directions of their activities.

Description

Keywords

акме фахівця, практичний поворот, синхронізація вимог із європейськими, управлінсько-педагогічна спрямованість, інтелектуальний фаховий дискурс, акмэ специалиста, практический поворот, синхронизация требований с европейскими, управленческо-педагогическая направленность, интеллектуальный профессиональный дискурс, acme specialist, practical turning, synchronization with European requirements, management and teaching focus, professional intellectual discourse

Citation

Токарська А. С. Філософсько-правовий підхід до формування майбутнього спеціаліста / А. С. Токарська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Юридичні науки : збірник наукових праць. – 2015. – № 825. – С. 237–240. – Бібліографія: 6 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By