Філософсько-методологічні засади вивчення етнокатастроф в Україні в сучасній політології

Loading...
Thumbnail Image

Date

2009

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

У філософсько-політологічному ракурсі розглядаються зіставлення Голодомору і Голокосту в Україні, їх загальні і відмінні ознаки. Для посилення ефективності вивчення проблем етнокатастроф в курсі політології вищої школи України подано методичні і методологічні рекомендації, що випливають із практики впровадження в навчальний процес цієї проблематики Регіональним Центром проблем Голодомору і Голокосту при Національному університеті «Львівська політехніка». Contraposition of the Holodomor and the Holocaust in Ukraine as well as their common and differentiating features are scrutinized in this paper. In order to empower the efficiency of studying the problems of ethnocatastrophies within the course of political science in institutions of higher education in Ukraine the author proposes methodical and methodological recommendations derived from the practice of implementation of the said problematic by the Regional Centre of Holocaust Problems of Lviv Polytechnic National University.

Description

Keywords

етнокатастрофа в Україні, Голодомор, Голокост, освіта у вищій школі України, ethnocatastropha in Ukraine, Holodomor, Holodomor, education in High school

Citation

Мирський Р. Філософсько-методологічні засади вивчення етнокатастроф в Україні в сучасній політології / Рудольф Мирський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 636 : Філософські науки. – С. 112–117. – Бібліографія: 4 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By