Сучасні підходи до оцінки маркетингового потенціалу підприємства як основи забезпечення партнерських відносин
Loading...
Date
2015
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Простір-М
Abstract
Description
Keywords
Citation
Лісун Я. В. Сучасні підходи до оцінки маркетингового потенціалу підприємства як основи забезпечення партнерських відносин / Я. В. Лісун // Проблеми формування та реалізації конкурентної політики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, 24–25 вересня 2015 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Кафедра теоретичної та прикладної економіки, Сілезька вища школа ринкового управління та іноземних мов, Катовіце (Польща), Український вільний університет, Мюнхен (ФРН), Університет з безпеки управління в Кошице (Словаччина). – Львів : Простір-М, 2015. – С. 117–118. – Бібліографія: 4 назви.