Кон’юнктура ринку радіозахисного харчування

Loading...
Thumbnail Image

Date

2007

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Розглянуто кон’юнктуру товарного ринку продуктів харчування з радіопротек- торними властивостями (ПХРПД). Встановлено, що цикл ділової активності на досліджуваному ринку є малим, а вид кон’юнктурного коливання - середнім. Проаналізовано півфази ділового циклу та проілюстровано їх. Визначено особливості ринку ПХРПД для дослідження його кон’юнктури. Проаналізовано попит на ПХРПД через призму потреби населення України в основних радіопротекторних інгредієнтах. The conjuncture of the market of food products with radioprotective qualities was considered (RPFP). Established that the cycle of business activity on the researched market is small and the type of conjuncture fluctuations is medium. Analyzed business activity semi stages and illustrated them. Defined peculiarities of RPFP market for its conjuncture research. Analyzed demand for RPFP in the light of Ukrainian population need in main radioprotective ingredients.

Description

Keywords

Citation

Скибінська З. М. Кон’юнктура ринку радіозахисного харчування / З. М. Скибінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 576 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 268–273. – Бібліографія: 7 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By