Особливості прийняття стратегічних інноваційних рішень туристичними фірмами в умовах конкуренції

Loading...
Thumbnail Image

Date

2007

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Викладено головні чинники, від яких залежить ефективність стратегії туристич¬ної компанії та її стратегічних інноваційних рішень у сфері туристичних послуг, а також коротко та стисло розглянуто сутність кількох основних стратегій, на які опираються підприємства туристичної галузі під час стратегічного планування своєї діяльності: стратегії туристичного маркетингу, просування та продажу, диференціації та цінові стратегії. In this article it is briefly considered essence of several basic strategy on which the enterprises of tourist branch base at strategic innovation planning the activity: strategy of tourist marketing, price strategy, strategy of promotion and sale and strategy of differentiation.

Description

Keywords

Citation

Грищук А. М. Особливості прийняття стратегічних інноваційних рішень туристичними фірмами в умовах конкуренції / А. М. Грищук, Ю. О. Масюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 579 : Проблеми економіки та управління. – С. 410–414. – Бібліографія: 6 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By