Індивідуальний маркетинг як головна інноваційна стратегія компанії в умовах глобалізації

No Thumbnail Available

Date

2007

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Висвітлено проблему доцільності застосування стратегії індивідуального марке¬тингу на міжнародному і місцевому ринках. Досліджено зарубіжний та вітчизняний досвід. Викладено можливість використання мережі Інтернет як ефективної складової індивідуального маркетингу. The problem of expediency of application of strategy of individual marketing in the international and local markets is shined. Foreign and domestic experience is investigated. The opportunity of use of a network the Internet, as is stated to an effective component of individual marketing.

Description

Keywords

Citation

Фільянов П. О. Індивідуальний маркетинг як головна інноваційна стратегія компанії в умовах глобалізації / П. О. Фільянов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 579 : Проблеми економіки та управління. – С. 614–616. – Бібліографія: 11 назв.