Зовнішнє та внутрішнє партнерство в інноваційній діяльності підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

2007

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Проаналізовано вплив зовнішнього середовища на інноваційний розвиток підприємства. Доведено необхідність залучення партнерів до спільних проектів створення та комерціалізації інновацій. Окреслені суб’єкти партнерського маркетингу в інно¬ваційній діяльності. Розкрито сутність та роль внутрішнього партнерства як важливої передумови успіху інновації. Висвітлено роль логістики у створенні та комерціалізації інновацій на підприємстві. Influence of an environment on innovative development of the enterprise is analyzed. Necessity of engaging partners in joint projects of creation and innovations commercialization is proved. Subjects of partners marketing in innovative activity are determined. Essence and role of internal partnership as important precondition of success of an innovation are opened. Role of Logistic during creation process and innovations commercialization on the enterprise is revealed.

Description

Keywords

партнерські стосунки, зовнішнє та внутрішнє партнерство, створення і комерціалізація інновацій, міжфункціональні команди, багатофункціональна інтеграція, промислові кластери, partner relations, external and internal partnership, creation and commercialization of innovations, interfunctional commands, multifunction integration, industrial clusters

Citation

Чухрай Н. І. Зовнішнє та внутрішнє партнерство в інноваційній діяльності підприємства / Н. І. Чухрай, В. О. Лаганін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 582 : Проблеми економіки та управління. – С. 114–120. – Бібліографія: 14 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By