Моделювання взаємодії транспортних засобів з нерівностями поверхні дорожнього покриття

Loading...
Thumbnail Image

Date

2007

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Наведено результати моделювання зміни коефіцієнта динамічності з врахуванням параметрів підвіски транспортних засобів, швидкості їх руху та ступеня нерівності покриття. Наведено результати розрахунків коефіцієнта динамічності для різних станів покриття та їх порівняння з відомими експериментальними даними. Розроблена модель дає змогу уточнити значення коефіцієнта динамічності для розрахунку конструкцій дорожніх одягів на міцність та витривалість. In this article the results of design of change the coefficient of dynamic are presented taking into account the parameters of springs and dampers of vehicles, speed of their movement and degree of roughness of road pavement. The results of calculations are resulted to the coefficient of dynamic for the different states of pavement and their comparing to the known experimental data. The developed model allows to specify a value the coefficient of dynamic for the calculation of constructions of road pavement on durability and fatigue.

Description

Keywords

Citation

Гамеляк І. П. Моделювання взаємодії транспортних засобів з нерівностями поверхні дорожнього покриття / І. П. Гамеляк, Я. М. Якименко, І. В. Коц // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2007. – № 600 : Теорія і практика будівництва. – С. 46–52. – Бібліографія: 11 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By