Методологія прогнозування кон’юнктури ринку кондитерської продукції

Loading...
Thumbnail Image

Date

2006

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглянуто методологію прогнозування кон’юнктури ринку з врахуванням специфіки розвитку кондитерського виробництва. На основі проведених досліджень визначено основні методи для прогнозування кон’ юнктури ринку кондитерської продукції. In the article the methodology of prognostication of the state of affairs of market is considered taking into account the specific of development of pastry production. On the basis of the conducted researches basic methods and method are certain for prognostication of the state of affairs of market of pastry products.

Description

Keywords

Citation

Левицький В. В. Методологія прогнозування кон’юнктури ринку кондитерської продукції / В. В. Левицький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – № 567 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 271–275. – Бібліографія: 6 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By