Особливості стратегічного управління міжнародних компаній

Loading...
Thumbnail Image

Date

2006

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розкрито основні тенденції глобалізації галузей, загрози та можливості, переваги та недоліки під час виходу на міжнародний ринок. Обґрунтовано чинники тиску на компанії в умовах загострення конкуренції. Досліджено специфіку формування інтегрованої стратегії конгломератів. Обґрунтовано доцільність трансформації стратегії від управління портфелем до диверсифікації. Розроблено етапи створення та розвитку оптимальної стратегії міжнародної діяльності. In this paper main characteristics of international markets as well as reasons for globalization are analyzed. Main approaches to defining the preconditions of success on the world market are proposed. The developed characteristics of different types of strategy of activity of firms in the economic space is given. Main success factors on the market and recommendations for companies development are marked out. In the article different approaches to creating a strategy for companies are analyzed.

Description

Keywords

Citation

Гошовська О. В. Особливості стратегічного управління міжнародних компаній / О. В. Гошовська, Н. І. Горбаль, О. Є. Шандрівська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – № 554 : Проблеми економіки та управління. – С. 192–196. – Бібліографія: 7 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By