Цінова політика нафтопереробних підприємств у системі маркетингу
Loading...
Date
2000
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract
Розглянуто відмінність між поняттями “ціноутворення” та “цінова політика” в умовах ринку. Наведено фактори, які впливають на цінову політику підприємства, основні етапи реалізації цінової політики нафтопереробних підприємств у системі маркетингу. The distinction between the pricing and pricepolitik conceptions in the market’s conditions are considered in this article. A determinations which influence on pricepolitik of factory are indicated. The principal stages of pricepolitik realization of oil and gas factory in the marketing system are stated.
Description
Keywords
Citation
Ковалик С. Б. Цінова політика нафтопереробних підприємств у системі маркетингу / С. Б. Ковалик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 384 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 121–125. – Бібліографія: 3 назви.