Банківський маркетинг і державне регулювання економіки: завдання та проблеми перехідного етапу

No Thumbnail Available

Date

2000

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглядаються актуальні проблеми регулювання в системі банківського менеджменту, з якими стикаються суб’єкти в сучасних умовах перехідного періоду в Україні. Наведено порівняльні характеристики підходів до підвищення ефективності продажу банківських послуг. The article deals with urgent problems of banking management system régulation and subjects facing these problems in transitional economy conditions in Ukraine. The comparative characteristics of approaches to increasing of banking services sales efficiency are presented.

Description

Keywords

Citation

Алєксєєв І. В. Банківський маркетинг і державне регулювання економіки: завдання та проблеми перехідного етапу / І. В. Алєксєєв, Т. В. Ландіна, І. Р. Петрашко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 384 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 285–289. – Бібліографія: 3 назви.