Моделювання стратегій поведінки конкурентних фірм на ринку надання туристичних послуг

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Розглянуто особливості побудови математичних моделей, які описують різні стратегії поведінки конкурентних фірм на ринку надання туристичних послуг. З'ясовано, що на ринку надання послуг будь-який його суб'єкт має діяти згідно зі встановленими правилами поведінки та взаємодії учасників цього ринку. Розроблено математичні моделі стратегій поведінки та взаємодії двох конкурентних фірм при наданні однієї туристичної послуги, результати якої дали змогу визначити реакцію однієї фірми на дії конкурента, встановити стратегією поведінки та ситуацію (не)рівноваги Штакельберга, точку рівноваги Курно і Неша, а також уможливило дослідити стійкість розглянутих станів рівноваги. Розроблено моделі стратегій недосконалої та досконалої конкуренції туристичних фірм на ринку надання послуг, що дало змогу прийняти обґрунтовані управлінські рішення. We have considered the peculiarities of mathematical models construction, which describe different strategies of the competitive companies` behavior at the market of tourist services. We have found that at the market of service provision any subject must act in accordance with the established rules of behavior and interaction of participants of this market. We have developed mathematical models of behavioral strategies and interaction between two competing companies when providing one travel service. The results of which provided the opportunity to determine the reaction of one company to the actions of a rival. In addition, we have established a strategy of behavior and situation of (not) equilibrium Stackelberg, the point of equilibrium Cournot, Nash, and it resulted in the investigation of the stability of the considered states of equilibrium. We have developed the strategy models of the imperfect and perfect competition of travel companies at the market of service provision that resulted in well-grounded managerial decisions making.

Description

Keywords

ринок надання туристичних послуг, поведінка та взаємодія фірм, досконала та недосконала конкуренція, реакція фірми на дії конкурента, теорія ігор, моделі стратегій поведінки та взаємодії, стратегія поведінки Штакельберга, ситуація рівноваги Штакельберга, рівновага Курно, рівновага Неша, прийняття управлінських рішень, the market of tourist service provision, behavior and interaction of companies, perfect and imperfect competition, a response of the company to the competitor`s actions, game theory, models of behavior strategies and interaction, Stackelberg strategy of behavior, Stackelberg situation of equilibrium, Cournot equilibrium, Nash equilibrium, managerial decisions making

Citation

Грицюк Ю. І. Моделювання стратегій поведінки конкурентних фірм на ринку надання туристичних послуг / Ю. І. Грицюк, М. Ю. Грицюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Інформаційні системи та мережі. – 2016. – № 854. – С. 50–62. – Бібліографія: 26 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By