Застосування 3D технологій в реалізації якісно-орієнтованого освітнього процесу підготовки рятувальників

Loading...
Thumbnail Image

Date

2016

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка

Abstract

В роботі описано особливості застосування розроблених 3D інтерактивних технологій навчання в процесі підготовки рятувальників. Висвітлено послідовність реалізації освітнього процесу та місця в цьому процесі 3D технологій навчання шляхом побудови структурно-логічної схеми у вигляді графа можливих станів системи. Маршрути переходу між можливими станами освітнього середовища та місця 3D технологій навчання в цьому процесі подано у вигляді матриць суміжності та інцидентності. This paper describes the features of the developed 3D technology training to prepare rescuers. The article deals with sequence of execution the educational process. The article deals with place of 3D technology in the educational process by constructing a structural logic architecture. The logical circuit is constructed as a graph of possible states of the system. Routes transition between states of the system and place 3D technology training is depicted as a matrices.

Description

Keywords

3D технологій навчання, підготовка рятувальника, освітнє середовище, 3D technology training, fire-rescue training, educational environment

Citation

Придатко О. Застосування 3D технологій в реалізації якісно-орієнтованого освітнього процесу підготовки рятувальників / Олександр Придатко, Євген Мартин, Андрій Ренкас // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 8-ої Науково-практичної конференції, 22–24 листопада 2016 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016. – С. 138–144. – Бібліографія: 7 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By