Моделювання хвилеутворення дорожнього полотна на ділянках інтенсивного гальмування автомобільних потоків

Loading...
Thumbnail Image

Date

2002

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”

Abstract

Для оцінки стійкості дорожнього одягу проти пластичного течіння використано методи і визначальні співвідношення математичної теорії пластичності. У результаті запропоновано модель силової взаємодії колеса з дорожньою поверхнею, що дозволяє оцінити несучу здатність покриття проти хвилеутворення.

Description

Keywords

Citation

Андрусик Я. Ф. Моделювання хвилеутворення дорожнього полотна на ділянках інтенсивного гальмування автомобільних потоків / Я. Ф. Андрусик, Г. Г. Бігун, В. П. Ляшенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 462 : Теорія і практика будівництва. – С. 3–5. – Бібліографія: 5 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By