Моделювання хвилеутворення дорожнього полотна на ділянках інтенсивного гальмування автомобільних потоків
Loading...
Files
Date
2002
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Для оцінки стійкості дорожнього одягу проти пластичного течіння використано методи і визначальні співвідношення математичної теорії пластичності. У результаті запропоновано модель силової взаємодії колеса з дорожньою поверхнею, що дозволяє оцінити несучу здатність покриття проти хвилеутворення.
Description
Keywords
Citation
Андрусик Я. Ф. Моделювання хвилеутворення дорожнього полотна на ділянках інтенсивного гальмування автомобільних потоків / Я. Ф. Андрусик, Г. Г. Бігун, В. П. Ляшенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 462 : Теорія і практика будівництва. – С. 3–5. – Бібліографія: 5 назв.