Специфіка формування вітчизняної організаційної культури
Loading...
Date
2002
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract
Важливість звернення до питання організаційної культури продиктована її функціями: стримуючої та регламентуючої, що допомагає впорядковувати агресивні прояви “дикого” ринку. Організаційна культура (О.К.) репрезентує поєднання інтересів, встановлених цінностей, традицій менеджменту і норм поведінки. Культура не виникає випадково, сама по собі, і це особливо важливо враховувати на сучасному етапі формування підприємництва України, коли необхідно закладати нові цінності, переконання і правила поведінки. The important of the given theme the Organization Culture performs the restraining & reglamentation function, helping to keep in order the aggressive signs of “wild” market. The OC represents the conscious unity of the firm’s interests; established values, the management traditions & the behavior norms. OC the specific product and a tool of the Strategic Management is the important consistent part of the market Economy. It doesn’t appear itself, randomly. It’s concerned especially with the current way of Ukraine’s development. Because any business institution formation has to include the new culture establishment
Description
Keywords
Citation
Петровська О. П. Специфіка формування вітчизняної організаційної культури / О. П. Петровська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 466 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 107–113. – Бібліографія: 13 назв.