Соціологічні дослідження як основа організації ринку продуктів харчування радіопротекторної дії

Loading...
Thumbnail Image

Date

2002

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Здійснено аналіз результатів соціологічного дослідження на ринку продуктів харчування радіопротекторної дії, встановлено необхідність споживання радіозахисного харчування населенням України та відсутність будь-якої інформації про ці продукти, визначено доцільність створення спеціалізованих магазинів для реалізації продуктів харчування функціонального призначення, розглянуто можливість збільшення обсягів виробництва продуктів харчування радіопротекторної дії. Подано рекомендації щодо ефективної організації досліджуваного ринку та здійснення маркетингу радіозахисного харчування. The analysis of sociological research results is accomplished on the market of radioprotective food products, ascertained the necessity of radioprotective food products consumption by the population of Ukraine and the absence of any information about this products, determined the expedience of specialized stores creation for functional food products realization, considered the possibility of radioprotective food products production enlargement, presented some recommendations as for the effective radioprotective food products’ market organization and accomplishing marketing of these products.

Description

Keywords

Citation

Самойленко З. М. Соціологічні дослідження як основа організації ринку продуктів харчування радіопротекторної дії / З. М. Самойленко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 466 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 217–225. – Бібліографія: 4 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By