Особливості планування асортименту та обсягів надання послуг підприємствами

Loading...
Thumbnail Image

Date

2003

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Сформовано та виділено основні етапи планування асортимету та обсягів надання послуг; визначено особливості кожного етапу; подано рекомендації з оцінки конкурентоспроможності послуг залежно від сфери діяльності та виділено особливості процесу реалізації стратегії підприємства, яке надає послуги. In the article is generated and is allocated the basic stages of planning of assortment and volumes of the given services; the features of each stage are determined; the recommendations in an estimation of competitiveness of services are given depending on sphere of activity and the features of process of realization of strategy of the enterprise are allocated which gives services.

Description

Keywords

Citation

Оберемчук В. Ф. Особливості планування асортименту та обсягів надання послуг підприємствами / В. Ф. Оберемчук, З. П. Гаталяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 494 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 103–110. – Бібліографія: 11 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By