Організація дистанційної освіти в Національному юридичному університеті ім. Ярослава Мудрого
Date
2017-11-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka
Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka
Abstract
Розглянуті особливості будови і експлуатації системи
дистанційного навчання в Національному юридичному університеті.
Значну увагу приділено технологічним особливостям інтеграції
системи LMS Moodle з хмарними сервісами Microsoft. Викладені результати дослідження процесу дистанційного навчання з наголосом на усунення притаманних дистанційній освіті недоліків
The features of the structure and operation of the distance learning system at the National Law University are considered. Considerable attention is paid to the technological features of integrating the LMS Moodle system with Microsoft cloud services. The results of the study of the distance learning process with the emphasis on eliminating the disadvantages inherent in distance education are presented.
The features of the structure and operation of the distance learning system at the National Law University are considered. Considerable attention is paid to the technological features of integrating the LMS Moodle system with Microsoft cloud services. The results of the study of the distance learning process with the emphasis on eliminating the disadvantages inherent in distance education are presented.
Description
Keywords
дистанційна освіта, Moodle, хмарні сервіси Microsoft, інтеграція сервісів, якість навчання, distance learning, Moodle, Microsoft cloud services, service integration, quality of training
Citation
Карасюк В. Організація дистанційної освіти в Національному юридичному університеті ім. Ярослава Мудрого / Володимир Карасюк, Сергій Глинянський // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 21–23 листопада 2017 року. — Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. — С. 36–42.