Інтелектуальна готовність та адаптація дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі

Abstract

Розглядаються теоретичні аспекти проблеми інтелектуальної готовності дітей 6–7 років до навчання в школі, а також експериментальні дані про вза-ємозв’язок рівня інтелектуальної гото-вності та сприятливим перебігом про-цесу адаптації першокласників.
In this article there are used theoretical aspects of problems of intellectual willingness of children 6-7 years old to schooling. And also there are experimental actions about connection of intellectual willingness and opportuness of adaptation process of first-graders pupils.

Description

Keywords

готовність до навчання в школі, психологічна готовність до шкі-льного навчання, інтелектуальна готовність до навчання в школі, адаптація до школи, readiness to study at school, psychological willingness to schooling study, intellectual willingness to school, adaptation to school

Citation

Сокол А. Інтелектуальна готовність та адаптація дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі / Артем Сокол // Психологічні виміри культури, економіки, управління : науковий журнал. — Львів, 2018. — Том 12. — С. 125–130.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By