Event-маркетинг у бібліотеках
Loading...
Date
2017
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
У статті автор акцентує увагу на перспективності застосування бібліотеками технологій та інструментів event-маркетингу як для читачів, так і для персоналу. Розглядаються успішні практики і найпопулярніші event-тренди, які реалізуються вітчизняними та іноземними бібліотеками. In this article the author focuses on the prospects of libraries using the technologies and event-marketing tools for both readers and staff. Successful practices and the most popular event trends that are being implemented by domestic and foreign libraries are considered. Wartykule autor skupia uwagę na perspektywiczności stosowania przez biblioteki technologii i narzędzi event-marketingu jak dla czytelników, tak i dla personelu. Rozpatruje się skuteczne praktyki oraz najbardziej popularne event-trendy realizowane przez biblioteki krajowe i zagraniczne.
Description
Keywords
івент-маркетинг, event-маркетинг, подієвий маркетинг, інтегровані маркетингові комунікації, івент, event-тренди, бібліотеки, тімбілдінг, матчмейкінг, краудстрімінг, event marketing, integrated marketing communications, event, event trends, libraries, teambuilding, event-marketing, marketing wydarzeń, zintegrowane komunikacje marketingowe, event, event-trendy, biblioteki, team building, matchmaking, crowd streaming
Citation
Карнаух І. Event-маркетинг у бібліотеках / Ірина Карнаух // Інформаційний простір бібліотеки: польсько-український досвід : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 18–19 травня 2017 року, Львів, Україна / Національний університет «Львівська політехніка», Науково-технічна бібліотека ; за редакцією Р. Самотий ; [редколегія: А. Андрухів, Р. Самотий, Н. Мосієнко, С. Палюх]. − Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 440–453. – Бібліографія.