Прогнозування попиту та обсягів продажів компанії як ключовий чинник організації бюджетування на підприємствах

Loading...
Thumbnail Image

Date

2003

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Науково обґрунтовано та наведено основні концепції прогнозування обсягів продажу та попиту на продукцію підприємства. Коротко обговорено методи успішного прогнозування попиту та планування продажу. Запропоновано нову ідею стосовно прогнозування попиту та продажу в умовах невизначеності. The basic concepts of demand and sales forecasting are noted in this article. The methods of successful demand forecasting are discussed briefly. The new idea how to forecast the demand and sales under uncertainty of domestic conditions has been proposed.

Description

Keywords

Citation

Колісник М. В. Прогнозування попиту та обсягів продажів компанії як ключовий чинник організації бюджетування на підприємствах / М. В. Колісник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 478 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 14–23. – Бібліографія: 6 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By